четвер, 12 травня 2016 р.

Картинки по запросу бережіть природу В рамках місячника 
"Я - житель планети Земля" у Запорізькому колегіумі  «Елінт» були проведені
конкурси:
                    
 - конкурс фотографій «Краса і біль Запоріжжя» 
-конкурс віршів на екологічну тему "Мій голос я віддаю на захист природі!"
Члени клубу "Еколог" підвели підсумки конкурсів.
  Переможцями у конкурсі фотографій  «Краса і біль Запоріжжя» стали:
  І місце    Сергеєва В.(5-Б кл.)
               Андрійчук А.(6-А кл.) 
  ІІ місце   - Тимощук Я.(10-Б кл.)
               Простак Є.(10-Б кл.)
               учні 9-А кл. 
  ІІІ місце  - Гусєва Д. (10-Б кл.)
               учні 11-А  та 6-Б кл. 

 В конкурсі віршів на тему "Мій голос я віддаю на захист природі!" посіли призові місця:
  І місце    - Білецька А.(10-Б кл.)
             - Слінкіна С.(6-А кл.)
  ІІ місце   - Тимощук Я.(10-Б кл.)
  ІІІ місце  - Бацина О.(6-Г кл.)
             - Боженова Ю.(5-Б кл.)
 Учасникам конкурсів виносимо подяку і благаємо всіх на нашій Планеті:
          Захищайте Землю!
          Захищайте!
          І повітря,і воду,
          І веселок мости.
          Лебедине прощання, 
          Клекіт журавлів,
          Яблуневе світання
          Чорнобрових полів. 
          І правічну криницю,
          Джерело степове. 
          І розмай, і росицю -
          Усе земне, усе живе!
                    Картинки по запросу бережіть природу
                            

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів