7 травня відбулось засідання кафедри природничих наук з чергою денною:
1. Аналіз проведення екологічного марафону «Довкілля – 2014» , місячника «Краса Землі моєї».
2. Аналіз
роботи кафедри за 2013- 2014 н.
р.
На засіданні була присутня завуч колегіуму Карпачова Т.М.
Керівник кафедри Білоусенко Л.Г. відмітила, що аналіз
роботи кафедри природничих наук за 2013-2014 н. р. свідчить про значне підвищення науково-теоретичного та методичного рівня викладання, посилення уваги до пошуку ефективних форм і методів навчання та до
використання мультимедійних технологій, покращення кількісних і якісних результатів знань колегіантів
у ІІ - ІV етапах
Всеукраїнських учнівських олімпіад та
конкурсу науково-дослідницьких робіт з
біології членів МАН. А це дає підставу
зробити висновок, що завдання, які випливають із науково-методичної проблеми кафедри «Активізація пізнавальної діяльності учнів
на основі життєтворчості та компетентнісно зорієнтованого підходу до навчання». в основному в и к о н а н о.
Є і незначні проблеми:
- складність викладання предметів природничого циклу в
гуманітарних класах (відсутні підручники для філологічного,
суспільно-гуманітарного профілів) роблять важкими ці дисципліни, тому треба
більш активізовувати
пізнавальну діяльність учнів,
впроваджуючи інноваційні технології навчання, більше уваги приділяти ІКТ та
переходити на інтегративно – гуманітарний підхід у навчанні;
-
недостатнє висвітлення в засобах масової інформації досягнень
педагогічного досвіду вчителів кафедри
природничих наук.
Карпачова Т.М.
відмітила:
" Роботу кафедри природничих наук за 2013 – 2014 н.р. вважати
“на високому рівні”.
Рішення:
1. Роботу
кафедри природничих наук за 2013 –
2014н.р. вважати “на високому рівні”.
2. Впроваджувати
в роботу інноваційні
педагогічні технології, добираючи
і поєднуючи різні методи навчання так,
щоб засвоєння змісту було активним і усвідомленим.
3. Більше використовувати мультимедійні
технології навчання, які сприяють формуванню в учнів саморозвитку,
самоосвіти, продуктивної творчої діяльності, елементів компетенцій:
комунікативної та інформаційної.
4.
Співпрацювати з психологічною службою колегіуму з метою підвищення ефективності
освітньої діяльності учнів та розкриття
потенціалу кожної дитини.
5. Залучати вчителів до участі в аукціонах педагогічних ідей,
конкурсах, висвітлення в засобах масової інформації досягнень
педагогічного досвіду вчителів кафедри
природничих наук. семінарах тощо. - Білоусенко Л.Г. -
- вчителі-предметники-
Людмила Григорівна подякувала колегам за роботу і побажала:
"Бажаю Вам невичерпних творчих сил, натхнення, здоров’я, щастя!
Нехай в усіх Ваших починаннях будуть супутниками у с п і х і
у д а ч а !"