суботу, 16 травня 2015 р.


Я на Intelі 
"Навчання для 
майбутнього"  - 10!

      У сучасному світі потреба в комп'ютерних технологіях постійно зростає - вони необхідні  і вдома, і на робочому місці ( у школі). І ми, вчителі, розуміємо, що повинні добре володіти ІКТ.
   З 6 по 13 травня ми знайомились з інформаційно-комунікакційними технологіями при викладанні біології відповідно до Державного стандарту освіти Украіни.
     Керівником була досвідчений фахівець Гура Світлана Павлівна і помічник Савіч Ірина Олександрівна.
  Протягом цього часу ми пройшли 11 модулів.
 Модуль 1  допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: удосконалити практичні вміння користування комп’ютером та  створення візитки на ЗапоВікі.
   Модуль 2  допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме: надав практичну спрямованість навчальним завданням  та підвищенню мотивації учнів до навчання.
 Модуль 3 допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме: сформулювати навчальні цілі, які базуються на освітніх  стандартах та навичках мислення вищих рівнів та обговорити завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності.
 Модуль 4 допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: на цьому модулі я склала загальну картину свого проекту. Сподобалось те, що було активне обговорення всіх тем учасників, колеги допомагали один одному.
 Модуль 5 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: я розібралася. як правильно оформляти літературу електронних посібників.
 Модуль 6   допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: на цьому модулі план мого проекту став на багато ширше, з  чіткими параметрами. Написала коментарій колезі з групи, все вдалося! 
 Модуль 7  допоміг мені з’ясувати, як можна ефективно використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, а саме: під час цього модуля зрозуміла, як важливо ставити конкретні завдання перед учнями, враховуючи не свій , а саме їхній рівень знань, навичок. 
 Модуль 8 допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: склала таблицю критеріїв оцінювання учнівського проекту різних рівнів. Важко бути об`єктивним без розробленної шкали оцінювання, адже всі ж працювали надхненно, а рівень робіт різний. 
 Модуль 9  допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - цей модуль дав можливість обговорити створені учнівські роботи та проаналізувати шляхи диференціації, створив умови для формування нової системи оцінювання, що може бути використано для підсумкового контролю знань та навичок учнів  
   Модуль 10 допоміг  з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: практична частина цього модуля - створення документа фасилітації. Я обрала інструкцію з проведення соціологічного опитування. Такі інструктивні матеріали необхідні, адже вони допомагають учням правильно виконати поставлені завдання. 
  Модуль 11 -   найефективнішим для навчання моїх учнів є цей  модуль, який дозволив мені підготуватися до демонстрації портфоліо, провести оцінювання тренінгу за основним курсом Intel, 
для навчання моїх учнів буде важливою інтеграція комп'ютерних технологій у навчальному процесі до використання методу проектів, що відповідає та підтримує формування навичок XXI століття!
     Було важко, але потрібно для роботи !
   Дякую нашим наставникам і бажаю творчих успіхів.
 Одна пропозиція все ж таки є - зробіть так, щоб біля комп'ютера працювала одна людина!
    А допомагала, давала поради, 
організозувала нам цікаві лекції і зістрічі з відомими вчителями біології  і робила все, щоб нам було комфортно,
наш куратор - професіонал своє справи -
Гусєва Наталія Михайлівна.
 Щастя Вам, тепла, добра, 
удачі,                                   
Радості, здоровя 
повсякчас,
Щоб не гас вогонь в очах гарячих,
Щоб крилатих  мрій вогонь не згас!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів